Vásárlás menete

VÁSÁRLÁS

  1. A vásárláshoz a kiválasztott termékeket a kosárba kell helyezni.  
  2. A kosár megtekintésekor a megrendelést a jobb alul megjelenő MEGRENDELÉS gombbal adható le. A megrendelés leadásához regisztráció nem szükséges, visszatérő vásárlóknak ajánlott. 
  3. Az adatok megadása oldalon szükséges megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlen információkat. A megadott adatokat az adatkezelési nyilatkozatunknak megfelelően kezeljük. A hatályos jogszabályoknak megfelelően a cégek, alapítványok stb rendelései esetén érvényes adószám megadása kötelező.
  4. Fizetési módok kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe:
    • Személyes átvétel - Csak egyeztetett időpontban és helyszínen lehetséges személyes átvétel, jellemzően a gyömrői székhelyünkön, illetve amerre éppen megtalálhatóak vagyunk a rendezvényeken. 
      • Bejelentkezés nélkül nem tudunk hámpróbát biztosítani.
    • Előre utalással - A megrendelés visszaigazolásakor díjbekérőt vagy számlát állítunk ki, melyet BANKKÁRTYÁS fizetéssel is lehetőség van rendezni a megvásárolni kívánt termékeket (a bankkártyás fizetés várható indulása 2020.07.15) (Szolgáltató: SimplePay).
  5. Az adatok ellenőrzése oldalon kérjük ellenőrizze, hogy minden adat megfelelő-e, mert a számlázás és a megrendelések teljesítése eszerint történik. A kuponok, nyereményutalványok beváltásais itt lehetséges. Technikai gond esetén a kuponkódot a megjegyzés mezőbe kell beírni. 
  6. A megrendelés beérkezéséről automata e-mail üzenetet küldünk.
  7. A megrendelés feldolgozása
    • Amennyiben valamelyik termék nem teljesíthető raktárkészletről, úgy felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel. Itt lehetőség nyílik más helyettesítő termékre cserélni a hiányzó terméket (jellemzően más színű terméket tudunk felajánlani), vagy törekszünk maximum 2-3 héten belül beszerezni a gyártótól a terméket.
    • Amennyiben minden termék szállítható, úgy visszaigazoljuk a megrendelést. A számla a visszaigazolást követően a szamlazz.hu rendszerből kerül kiküldésre. Ha nem érkezne meg a visszaigazolást követően, kérjük ellenőrizze a SPAM és Promóciók mappákat is!
  8. Fizetés
    • Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy emailben küldött Simple fizetési link segítségével lehetséges. (a bankkártyás fizetés csak a szolgálatás indulását követően érhető el. )
    • Előre utalás esetén a kiállított díjbekérő alapján szükséges utalni. Bankkártyás fizetési igény esetén Simple fizetési linket küldünk e-mailben. (a bankkártyás fizetés csak a szolgálatás indulását követően érhető el. )

Mi a teendő, ha mégsem kérem a terméket?

Kérjük ilyen esetben a lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, mivel csak a szállító szolgáltatónak történő átadásig tudunk ezen legkönnyebben segíteni. 

Mi a teendő, ha nem jó terméket rendeltem (szín, méret, típus)?

Aggodalomra semmi ok, természetesen kicseréljük. Ehhez az eredeti terméket juttasd nekünk vissza. A költséghatékony megoldás megtalálásához kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!
FONTOS! Ha a hámméret nem volt jó, kérjük még a visszaküldés előtt fotózd le a kutyán a hámot kifeszített állapotban, a kutyára merőlegesen irányból és felülről. Ehhez célszerű egy segítőt igénybe venni. 
Egyedileg gyártott termékek visszaküldésére nincs lehetőség!

Csak nem használt, és tiszta állapotú terméket áll módunkban visszavenni. Amennyiben a hám nem így érkezik vissza, úgy az értékcsökkenés levonását követően fennmaradó összeget tudjuk visszatéríteni.

Ashley Craig kozmetikumok eseténben felbontás után a termék nem visszaküldhető!