Visszáru és termékcsere
MIT TEGYEK, HA VISSZA SZERETNÉK KÜLDENI EGY TERMÉKET?
- Ha termék nem jó méretű, vagy más típusra lenne szükséged, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk a választásban.
- Ha mégsincs szükséged a termékre, akkor az átvételtől számított 14. napig jelezd felénk az elállási szándékod, és juttasd vissza a terméket a címünkre:
Dog Gear Kft
Gyömrő
Deák Ferenc utca 19.
2230.
Ne felejtsd el elküldeni emailben, vagy a visszaküldött csomagban az aláírt elállási nyilatkozatot. - Ha letelt a 14. nap és meggondoltad magad, de kértél kiterjeszetett áruvisszaküldést a megrendeléskor akkor a kért opciónak megfelelően az átvételtől számított 30. vagy a 60. napig küld vissza a terméket, külön nyilatkozat csatolására nincs szükség, de azt megköszönjük, ha a csomagba visszaküldéskor beleírod egy papírra legalább a rendelési számot, hogy könnyebben beazonosíthassuk. A 14 napon felüli kiterjesztett áruvisszavételi szolgáltatás igénybevételekor a termék visszaküldése esetén a csomagolása lehet nyitott és/vagy a termék levehető a kartonjáról ugyan, de a terméket csak sértetlen állapotban fogadjuk el, tehát a terméken nem lehetnek használatra utaló jelek. Ellenkező esetben a meghosszabbított visszaküldési lehetőség garanciája nem érvényesíthető az ilyen termékre.
Az eredeti kiszállítási díj és az opcionális plusz szolgáltatások nem kerülnek visszatérítésre.
HOGYAN CSERÉLHETEM KI A TERMÉKET?
Ha termék nem jó méretű, vagy más típusra lenne mégiscsak szükséged, akkor természetesen kicseréljük. Segítünk a választásban és gazdaságos logisztikai megoldást is ajánlhatunk.
Amennyiben a méret nem volt jó, és segítségre van szükséged a helyes méret kiválasztásához, kérjük még a visszaküldés előtt fotózd le a kutyán a terméket. A hámokat kifeszített állapotban, a kutyára merőlegesen irányból és felülről. Ehhez célszerű egy segítőt igénybe venni.
Cserére az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:
- Csere a székhelyünkön: Előre egyeztetett időpontban személyes tanácsadással egybekötve helyben lehetőséget biztosítunk a termékcserére. Szállítási költség: 0 Ft.
- Csomagcsere háznál: A GLS futár a megrendelt cseretermék átadásakor elhozza az előre becsomagolt visszárut. Az igénybevételhez a "Házhozszállításkor szeretném ha a futár a csomag átvételekor visszavinné a visszárut" opciót kell kiválasztani. Szállítási költség: 3850 Ft-tól, a webshop számolja a pontos összeget.
- Csomagcsere GLS automatánál vagy csomagponton: A megrendelt csereterméket GLS csomagponton vagy csomagautomatánál lehet átvenni. A csomagban elhelyezésre kerül a visszaküldéshez szükséges címke. Ezt a címkét fel kell ragasztani a visszárut tartalmazó csomagra, majd a csomagot a csomagponton vagy csomagautomatánál fel lehet adni. Az igénybevételhez a " Szeretnék kedvezményesen visszárut küldeni GLS csomagpontról vagy csomagautomatából" opciót kell kiválasztani. Szállítási költség: 2800 Ft-tól. A pontos összeget a webshop számolja.
- Termék visszaküldés Foxposttal: Regisztrálj a Foxpost oldalán (https://foxpost.hu/) magánszemélyként, majd lépj be. Jobb oldalt felül nyisd le a menüt és válaszd ki az Irányítópultot, majd ezen belül pedig a Csomag Visszaküldése menüpont. Keresd ki a Dog Gear Kft-t, majd az így kapott kóddal bármelyik Foxpost csomagautomatában visszaküldheted részünkre a gondosan visszacsomagolt terméket. Szállítási költség: 900Ft, melyet a visszaküldött termék árából vonunk le visszautaláskor.
- Egyéni visszaküldéssel: A visszaküldendő terméket szabadon választott módon vissza kell juttatni a címünkre. A visszáru beérkezését követően a visszaérkezett termékről kupont állítunk ki, mely a cseretermék megrendelésekor beváltható. Szállítási költség: a webshop szállítási feltételei szerint + az önálló visszaküldés költsége.
EGYEDILEG GYÁRTOTT TERMÉKEK, HIGIÉNIAI OKOK MIATT KIZÁRT TERMÉKEK (Pl Waudog higiéniai öv és bugyi), illetve kozmetikumok, száraztápok, konzervek, jutifalatok, táplálékkiegészítők, és krémek eseténben felbontás után visszaküldésére nincs lehetőség!
Csak nem használt, és tiszta állapotú terméket áll módunkban visszavenni és cserélni. Amennyiben a termék nem így érkezik vissza, úgy az értékcsökkenés levonását követően fennmaradó összeget tudjuk visszatéríteni/beszámítani.