GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
📦 Termékekkel kapcsolatos gyakori kérdések
K: Hogyan válasszak megfelelő méretet kutyahám esetében?
V: Minden termékoldalon elérhető mérettáblázat. Mérd meg kutyusodat és hasonlítsd össze a mérettábla adatokkal. Ha nem tudod hol és mit mérj pontosan, akkor ebben segítünk, nézd meg videónkat: https://doggear.hu/segitseg-meretvalasztas
K: Hogyan tisztíthatom a kutyahámot vagy pórázt?
V: A legtöbb termékünk alacsony hőfokon mosógépben mosható, és szárítógép használata nem ajánlott. Fém részek esetén javasolt mosózsák használata. Egy kis segédletet itt találsz ebben a témában: https://doggear.hu/spg/881342/Termekek-apolasa
K: Mit tehetek, ha nem a megfelelő méretű termék érkezett?
V: Ha nem lett jó a méret, akkor cserére van lehetőség, sőt ha bizonytalan vagy a jó méret és/vagy fazon kérdésében, akkor szívesen segítünk, vedd fel velünk a kapcsolatot! Termékcseréről bővebben itt olvashatsz: https://doggear.hu/visszaru
K: Van lehetőség arra, hogy a kutyám felpróbálja a hámot mielőtt megvesszük?
V: Igen! Nálunk van hámpróba lehetőség! Mivel csak webshop vagyunk és nincs boltunk nyitvatartással, így CSAK időpont foglalással tudunk fogadni, mivel nem tartózkodunk gyömrői telephelyünkön folyamatosan. Itt találod ennek menetéről a fontosabb tudnivalókat: https://doggear.hu/ugyfelfogadas
K: Szeretnék futni a kutyámmal, milyen hámot ajánlanátok hobby futáshoz?
V: Nagyon sok fajta hámunk van, melyek más-más testalkatra és habitushoz ajánlottak. Korábban készítettünk egy videót, amiben bemutatjuk hámjainkat és elmondjuk melyik kinek ajánlott. Azóta persze a kínálatunk már jóval bővebb lett, de kiindulási pontnak sok segítséget ad a választáshoz abban hogyan válaszd ki a nektek megfelelőt. A videót itt találod: https://doggear.hu/kutyaham
🛒 Fizetéssel, szállítással kapcsolatos kérdések
K: Milyen fizetési lehetőségek vannak?
V: Bankkártyás fizetés Barionnal, utánvétes fizetés futárnál (készpénzes vagy bankkártyás), illetve banki átutalás. Továbbá személyes átvételnél is lehetőség van a készpénzes fizetésre.
K: Milyen szállítópartnereitek vannak?
V: GLS, FoxPost (& Packeta) és MPL. A GLS minden nap jön a csomagokért és a gyors kiszállítása miatt sokan szeretik. A Foxpost jelenleg heti 3x veszi át a csomagokat és a kiszállítása néha lassabbnak bizonyul, de árban kedvezőbb szolgáltatása szimpatikusabbá teszi sokak számára.
K: Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?
V: Készleten lévő termékeket 1–2 munkanapon belül átadjuk a szállítást végző futárszolgálat részére. Az előrendelhető, készleten nem lévő termékeknél a termékoldalon tüntetjük fel a várható szállítási időt, mely márkánként eltérő időt jelent. Tipp: ha a leggyorsabb kiszállítást szeretnéd választani, akkor egy GLS csomagpontot vagy GLS házhozszállítást válaszd.
K:Tudom-e nyomon követni a csomagot?
V: Igen, a szállítás nyomonkövetése lehetséges. Miután a csomagfeladáshoz a címke létrejött és a rendelés státusza megváltozik, e-mailben értesítünk, mely tartalmazza a csomagszámot is. Regisztrált felhasználók a leadott rendeléseiket profiljukba belépve is megtekinthetik, ahol szintén megtalálható a csomagszám.
K: Hogyan történik a visszaküldés / cserefolyamat?
V: Termékcserével kapcsolatban mindig az ÁSZF az irányadó, viszont készítettünk egy hasznos leírást, ami segítségedre lehet: https://doggear.hu/visszaru